Αντίθετος με την κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι καθώς “δεν έχουν λυθεί σωρεία θεμάτων”, είναι ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Ηράκλειου Γιώργος Λογιάδης.
Τη θέση του, την εξέφρασε και ενώπιον του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνου Αχ. Καραμανλή, κατά τη διάρκεια συζήτησης στην Ολομέλεια της βουλής, στις 6 Φεβρουαρίου.
Μεταξύ άλλων ανέφερε: «Εμείς ως «ΜέΡΑ25» γνωρίζετε ότι είμαστε αντίθετοι σ’ αυτό. Θα έχει πολλαπλάσιο κόστος κατασκευής από ένα εκσυγχρονισμένο και αναβαθμισμένο «Νίκος Καζαντζάκης».
Θα έχει πολύ μικρότερη χωρητικότητα, διότι ένα Αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης», με έναν καινούργιο λοξό διάδρομο –και όχι τον υπάρχοντα- θα έχει μεγαλύτερη δυνατότητα να εξυπηρετεί πελάτες. Αντί να αυξηθεί, λοιπόν, η κίνηση στο Καστέλι, θα μειωθεί».
Επιπλέον ένα ακόμη θέμα που έθεσε ήταν η αύξηση του κόστος των τουριστικών πακέτων καθώς οι ίδιοι οι “tour operators” διατυπώνουν ενστάσεις: «Μου λένε για μεγαλύτερο κόστος, για μεγαλύτερο χρόνος πτήσης, ότι θα επιβαρυνθεί το τουριστικό πακέτο, κλπ. Επίσης και οι πτήσεις εσωτερικού θα έχουν το ίδιο θέμα, λόγω της αύξησης αυτού του χρόνου και του κόστους πτήσεως κατά περίπου είκοσι λεπτά. Καθώς τα αεροπλάνα θα έρχονται πλέον από το νότιο Κρητικό Πέλαγος, θα καταναλώνουν πιο πολλά καύσιμα και θα έχουμε μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, πέρα από την καταστροφή που θα έχουμε στα αρχαία, καθώς με «fast track» δόθηκε η άδεια, όπως επίσης και στο ανάγλυφο της φυσικής περιοχής. Θα δηλητηριαστεί ο υδροφόρος ορίζοντας της περιοχής και θα επηρεαστεί το μικροκλίμα. Στην περιοχή αυτή έχουμε πάρα πολύ συχνά το φαινόμενο της ομίχλης. Αποτελεί, λοιπόν, συχνά εμπειρία-θρίλερ για τους επιβάτες λόγω ισχυρών αναταράξεων, μορφολογίας του εδάφους –βουνά, διατμήσεις, κλπ- η προσέγγιση από ανατολικά στο καινούργιο αυτό αεροδρόμιο.
Δεν προβλέπετε, επίσης, μέσο σταθερής τροχιάς, όπως τρένο, μετρό ή τραμ, όπως στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Σε τέτοια αεροδρόμια είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχουμε μέσα μαζικής μεταφοράς.
Επιπλέον, δεν έχουμε δει ακόμη πως θα μεταφέρονται οδικά από τα Λινοπεράματα, οι τεράστιες ποσότητες καυσίμων στο νέο αεροδρόμιο για την τροφοδοσία του, το οποίο είναι περίπου 35-40 χιλιόμετρα μακρύτερα από το υπάρχον αεροδρόμιο».
Τέλος ο κ. Λογιάδης έθεσε και το θέμα της εργασίας Ελλήνων κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αεροδρομίου αλλά και λειτουργίας του διότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει νομική δέσμευση ως προς αυτό.